Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici recepční/office manager. Jsme neustále se vyvíjející firma s mladým kolektivem, specializující se na celostní péči. Mezi naše služby patří fyzioterapie, masáže, lymfodrenáže, ájurvéda, jóga, psychosomatické poradenství a další služby zaměřené na psychochosomatickou, komplexní péči o naše klienty. Více o naší filosofii a našem zaměření najdete na www.namao.cz.
Náplní Vaší práce bude:
- objednávání klientů (telefonicky, emailem, rezervačním systémem)
- péče o klienty na klinice (příprava kávy, komunikace, objednávání na místě)
- péče o prostor kliniky (vytváření pečujícího prostředí, jak pro zákazníka, tak pro terapeuty, zajištění nákupů, organizace úklidu)
- občasná administrativní a účetní výpomoc
- pomoc s organizací školení, meetingů, teambuildingů atd. v rámci Namaa
- a další dle Vašeho zájmu - možnost se podílet na firemním životě - tvorba a vylepšování služeb, marketingu, prostor…)
- aneb Vaše kreativita a zapojení je vítáno a podporováno. Hledáme k sobě někoho, kdo má zájem, aby Namao poskytovalo ty nejlepší služby a bylo nejlepším pracovním prostředím pro jeho terapeuty.
Požadujeme:
- komunikativnost
- radost pečovat o klienty a prostor
- ochotu se zapojit do týmu a firemního dění
- kreativitu v zlepšování všeho výše uvedeného
- zapálení
- ochota pracovat i odpoledne (jedná se o 4 odpolední a 1 dopolední směnu)
- pozitivitu a nadšení
- smysl pro pořádek a detail výhodou
- rovněž angličtina na základní úrovni je výhodou
Pokud máte zájem, napište nám:
- čím Vás tato pozice zaujala a proč o ní máte zájem
- něco o sobě
- pošlete Vaší fotku pro lepší orientaci při pohovorech
- datum možného nástupu a přibližný rozsah pracovní doby
- na email info@namao.cz